Verzenden & retourneren | Yonosmartwatchbandjes.nl
Tijdelijk 20% korting op alles
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Retourneren & Verzending

      RETOURNEREN 
      Als uw smartwatch bandje of accessoire om één of andere reden toch niet aan uw wensen voldoet, kunt u het ons zonder probleem terugsturen o.v.v. uw ordernummer naar:

      Yonosmartwatchbandjes.nl
      Overbroek 30
      6247EN Gronsveld
      Nederland

      YONO heeft een 30 dagen retourmogelijkheid. Na de retourmelding heeft u nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Natuurlijk vergoeden wij ook de verzendkosten die u reeds betaalde. Enkel de kosten voor retour van bij u thuis naar onze winkel zijn voor eigen rekening, tenzij wij een duidelijke fout gemaakt hebben, in dat geval horen wij het graag vooraf en zullen wij instructies sturen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product in goede en complete staat ontvangen is.

      VERZENDING
      Als u de bestelling voor 16u geplaatst hebt, kunt u, na bevestiging van betaling, uw smartwatchbandje of accessoire de volgende dag bij u thuis verwachten. Hebt u vrijdag na 16u of tijdens het weekend besteld, dan zit het pakje op dinsdag bij u in de bus.
      (Voor België en andere EU landen geldt een 1-3 dagen levertijd)

      Al onze smartwatch bandjes en accessoires worden verstuurd via PostNL. In de meeste gevallen passen de pakjes gewoon in uw brievenbus. Grotere bestellingen worden met pakketpost verstuurd. Voor alle bestellingen met een gewicht groter dan 50 gram ontvangt u een traceercode van ons. Alle bestellingen worden zorgvuldig verpakt en beschermd tegen vallen en stoten tijdens het logistieke proces.Vergeet bij uw bestelling niet aan te geven of u het pakje graag thuis geleverd krijgt, bij een afhaalpunt of op een ander adres. Afhalen is jammer genoeg niet mogelijk. Vanaf een bestelling van 20€ rekenen wij geen verzendkosten aan. Onder dit bedrag bedragen de verzendkosten 2,95€. Hierin zitten ook de administratiekosten verrekend.

      GARANTIE
      Wij doen ons best om onze producten in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken per email naar [email protected] met verklaring en als mogelijk een foto van het gebrek. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

      KLACHTEN
      Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]


      Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »